e-Marketing
Ενότητες
4. e-Marketing και Marketing mix
Στην ενότητα αυτή θα εξετάσουμε την επίδραση του ηλεκτρονικού marketing στο marketing mix (4P) μιας επιχείρησης και οργανισμού. Συγκεκριμένα θα εξατάσουμε τον τρόπο που επιδρά στο:
- Προϊόν (Product)
- Τιμή (Price)
- Τοποθεσία (Place)
- Προώθηση (Promotion)
Θα εξετάσουμε τον τρόπο που επιδρά το internet και οι νέες τεχνολογίες στο προϊόντικο χαρτοφυλάκιο (brand portfolio) μιας επιχείρησης, τους τρόπους που μπορεί να έχει έσοδα μια επιχείρηση από την χρήση του internet και των νέων τεχνολογίων αλλα και θέματα κοστολόγησης και τιμολόγησης (από την οπτική του marketing), την χρήση του internet ως καναλιού διανομής, και τέλος την χρήση του internet και των νέων τεχνολογιών ως κανάλι επικοινωνίας με τους καταναλωτές και όχι μονο.