e-Marketing
Γιάννης Αντωνιάδης
Το ψηφιακό marketing αποτελεί πλεον αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής marketing ολων των επιχειρήσεων και οργανισμών σε όλο τον κόσμο. Στο μάθημα αυτό παρουσιάζουμε τα βασικά στοιχεία και τις εξελίξεις του ψηφιακού marketing, και τους τρόπους με τους οποίους επηρεάζουν το marketing των επιχειρήσεων και οργανισμών.
Εξετάζουμε συγκεκριμένα τους τροπους που επιδρούν οι νέες τεχνολογίες στη συμπεριφορά των καταναλωτών, στο επιχειρείν και τα μοντέλα του marketing, και στα 4 κύρια στοιχεία του marketing mix. Ακόμη ασχολούμαστε με βασικές έννοιες και καλές πρακτικες social media marketing και στρατηγικών για επιχειρήσεις και οργανισμούς με τη χρήση μελετών περιπτώσεων (case studies).
Ωρες Διαλέξεων : Τρίτη 12-3
Ώρες Συνεργασίας : Τρίτη 11-12
Η συνεργασία με τους φοιτητές μπορεί να ειναι και ηλεκτρονική (skype).
Λιγότερα
Το ψηφιακό marketing αποτελεί πλεον αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής marketing ολων των επιχειρήσεων και οργανισμών σε όλο τον κόσμο. Στο μάθημα αυτό παρουσιάζουμε τα βασικά στοιχεία και τις εξελίξεις του ψηφιακού marketing, και τους τρόπους με τους οποίους επηρεάζουν το marketing των επιχειρήσεων και οργανισμών.
Εξετάζουμε συγκεκριμένα τους τροπους που επιδρούν οι νέες τεχνολογίες στη συμπεριφορά των καταναλωτών, στο επιχειρείν και τα μοντέλα του marketing, και στα 4 κύρια στοιχεία του marketing mix. Ακόμη ασχολούμαστε με βασικές έννοιες και καλές πρακτικες social media marketing και στρατηγικών για επιχειρήσεις και οργανισμούς με τη χρήση μελετών περιπτώσεων (case studies).
Ωρες Διαλέξεων : Τρίτη 12-3
Ώρες Συνεργασίας : Τρίτη 11-12
Η συνεργασία με τους φοιτητές μπορεί να ειναι και ηλεκτρονική (skype).
Το ψηφιακό marketing αποτελεί πλεον αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής marketing ολων των επιχειρήσεων και οργανισμών σε όλο τον κόσμο. Στο μάθημα αυτό παρουσιάζουμε τα βασικά στοιχεία και τις εξελίξεις του ψηφιακού marketing, και τους τρόπους με τους οποίους επηρεάζουν το marketing των επιχειρήσεων και οργανισμών.
Εξετάζουμε συγκεκριμένα τους τροπους που επιδρούν οι νέες τεχνολογίες στη συμπεριφορά των καταναλωτών, στο επιχειρείν και τα μοντέλα του marketing, και στα 4 κύρια στοιχεία του marketing mix. Ακόμη ασχολούμαστε με βασικές έννοιες και καλές πρακτικες social media marketing και στρατηγικών για επιχειρήσεις και οργανισμούς με τη χρήση μελετών περιπτώσεων (case studies).
Ωρες Διαλέξεων : Τρίτη 12-3
Ώρες Συνεργασίας : Τρίτη 11-12
Η συνεργασία με τους φοιτητές μπορεί να ειναι και ηλεκτρονική (skype).
Στις 2 πρώτες διαλέξεις του μαθήματος μας που αποτελούν και την 1η ενότητα του αναφερόμαστε στα χαρακτηριστικά του ψηφιακού περιβάλλοντος και στις κύριες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις και οι οργανσιμοί στο ψηφιακό περιβάλλον.
Παρουσιάζουμε τα κύρια χαρακτηριστικά του έλληνα e-καταναλωτή, και την εννοια του βαθμού ψηφιακής ετοιμότητας, και την είσοδο των νέων τεχνολογιών στην ψηφιακή σφαίρα. Ακόμη κάνουμε μια σύντομη επανάληψη στις βασικές έννοιες του marketing και στο μείγμα marketing (marketing mix).
Η ενότητα αυτή ειναι ιδιαίτερα σημαντική καθώς χτίζει την αντίληψη της πελατοκεντρικής προσέγγισης στο marketing. Η γνώση των χαρακτηριστικών του καταναλωτή (know your customer -KYC) οδηγεί τις αποφάσεις marketing μιας επιχείρησης - οργανισμού. Στις διαλέξεις αυτης της ενότητας θα εξετάσουμε :
- τα κύρια στοιχεία της συμπεριφοράς καταναλώτη στο ψηφιακό περιβάλλον
- την διαδικασίας της έρευνας αγοράς με σύγχρονες τεχνολογίες
- τη χρήση πληροφοριακών συστηματων Customer Relationship Management (CRM)
Στην ενότητα αυτή και τις 3 διαλέξεις που την περιλαμβάνουν θα εξετάσουμε τα βασικά στοιχεία του ψηφιακού marketing που αφορούν το επιχειρείν, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social Media - Social Networking Sites), και τη χρήση των κινητών συσκευών (smartphones).
Πιο συγκεκριμένα θα ασχοληθούμε με την έννοια του επιχειρηματικού μοντέλου στο e-business και τα 4 κύρια μοντέλα e-Marketing τα οποία είναι τα εξής:
- Affiliate marketing
- Viral Marketing
- Advergaming
- Crowdsourcing
Στη συνέχεια θα δουμε τα χαρακτηριστικά των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και τη χρηση τους στο marketing (Social Media Marketing), αναφέροντας καλές πρακτικές και στρατηγικές για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσίων αλλά και το χτίσιμο δεσμών με τους καταναλωτές, με τις νέες δυνατότητες που προσφέρουν τα κινήτα τηλέφωνα.
Στην ενότητα αυτή θα εξετάσουμε την επίδραση του ηλεκτρονικού marketing στο marketing mix (4P) μιας επιχείρησης και οργανισμού. Συγκεκριμένα θα εξατάσουμε τον τρόπο που επιδρά στο:
- Προϊόν (Product)
- Τιμή (Price)
- Τοποθεσία (Place)
- Προώθηση (Promotion)
Θα εξετάσουμε τον τρόπο που επιδρά το internet και οι νέες τεχνολογίες στο προϊόντικο χαρτοφυλάκιο (brand portfolio) μιας επιχείρησης, τους τρόπους που μπορεί να έχει έσοδα μια επιχείρηση από την χρήση του internet και των νέων τεχνολογίων αλλα και θέματα κοστολόγησης και τιμολόγησης (από την οπτική του marketing), την χρήση του internet ως καναλιού διανομής, και τέλος την χρήση του internet και των νέων τεχνολογιών ως κανάλι επικοινωνίας με τους καταναλωτές και όχι μονο.
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- Τετάρτη, 04 Σεπτεμβρίου 2024
- Πέμπτη, 18 Ιουνίου 2020
- Παρασκευή, 12 Ιουνίου 2020
- Δευτέρα, 08 Ιουνίου 2020
- Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020