e-Marketing
Ενότητες
Η ενότητα αυτή ειναι ιδιαίτερα σημαντική καθώς χτίζει την αντίληψη της πελατοκεντρικής προσέγγισης στο marketing. Η γνώση των χαρακτηριστικών του καταναλωτή (know your customer -KYC) οδηγεί τις αποφάσεις marketing μιας επιχείρησης - οργανισμού. Στις διαλέξεις αυτης της ενότητας θα εξετάσουμε :
- τα κύρια στοιχεία της συμπεριφοράς καταναλώτη στο ψηφιακό περιβάλλον
- την διαδικασίας της έρευνας αγοράς με σύγχρονες τεχνολογίες
- τη χρήση πληροφοριακών συστηματων Customer Relationship Management (CRM)
03. Συμπεριφορά καταναλωτή Σημείωση: Η ποιότητα των εικόνων στο αρχειο αυτό είναι κακή για να μειωθεί το μέγεθος. παρακαλώ κατεβάστε την πλήρη παρουσιάση από εδω : https://bit.ly/2RjemwM | |
04_Έρευνα Αγοράς.pdf | |
Φόρμες στο Google και έρευνα αγοράς Στο λινκ αυτό θα βρείτε το ερωτηματολόγιο που κάναμε στο μάθημα ενδεικτικά για να δείτε την χρήση του εργαλείου που προσφέρει η Google. Τα δεδομένα των απαντήσεων που δωσατε (αρχείο "excel") θα τα βρείτε εδω: Αποτελέσματα Θυμηθείτε οτι η σουίτα γραφείου της Google δίνει πολύ χρήσιμα εργαλεία. |
|
05_CRM και συλλογή δεδομένων.pdf | |
Dolibarr ERP & CRM Στην σελίδα αυτή θα βρείτε το πρόγραμμα ERP ανοικτου κώδικα Dolibarr. Το Dolibarr ERP & CRM είναι ένα μοντέρνο και εύκολο στη χρήση λογισμικό για να διαχειριστείτε την επιχείρησή σας (επαφές, τιμολόγια, παραγγελίες, προϊόντα, αποθέματα, ατζέντα, emailings, κλπ. ..). Στην ενόττηα Demo μπορείτε να περιηγηθείτε σε ενα τέτοιο πρόγραμμα και να δοκιμάσετε τις δυναόττηες που προσφέρει. |