e-Marketing

Ενότητες

1. Εισαγωγή στο e-Marketing

Στις 2 πρώτες διαλέξεις του μαθήματος μας που αποτελούν και την 1η ενότητα του αναφερόμαστε στα χαρακτηριστικά του ψηφιακού περιβάλλοντος και στις κύριες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις και οι οργανσιμοί στο ψηφιακό περιβάλλον. 

Παρουσιάζουμε τα κύρια χαρακτηριστικά του έλληνα e-καταναλωτή, και την εννοια του βαθμού ψηφιακής ετοιμότητας, και την είσοδο των νέων τεχνολογιών στην ψηφιακή σφαίρα. Ακόμη κάνουμε μια σύντομη επανάληψη στις βασικές έννοιες του marketing και στο μείγμα marketing (marketing mix). 

01_eMarketing στην Ελλάδα.pdf
02_Marketing και internet.pdf
Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA) αποτελεί το όργανο και τη φωνή των Ελληνικών Επιχειρήσεων, οι οποίες δραστηριοποιούνται στο χώρο του e- Επιχειρείν. Ο Σύνδεσμος θέλει να αναδείξει τις καλές πρακτικές και να ενισχύσει το αίσθημα εμπιστοσύνης των καταναλωτών προς το Ηλεκτρονικό Εμπόριο.

COVID-19 Global Cases by the Center for Systems Science and Engineering (CSSE)

Το Site το οποιο συζητήσαμε στο μάθημα και παρουσιαζει την εξάπλωση του ιου covid 19 με τη χρήση συστημάτων Γεωργαφικών Πληροφοριακών Συστημάτων (GIS). Θα συζητήσουμε για αυτο και σε επόμενες διαλέξεις αλλα και μαθήματα.

Covid 19 update

Coronavirus tracked: the latest figures as the pandemic spreads | Free to read

Αρθρο από τους Financial Times που ανανεωνεται καθημερινα και δείχνει την πορεία του ιου. Το είδαμε και στο σημερινο μάθημα (30/3/20). Οχι πολύ σχετικό με το μάθημα αλλα σιγουρα χρήσιμο και ενδιαφερον