e-Marketing

Ανακοινώσεις

Εξέταση Σεπτεμβρίου 2024
- Τετάρτη, 04 Σεπτεμβρίου 2024 -

Αφορά τους φοιτητές του πρωην ΤΕΙ Δυτ. Μακεδονίας που χρωστάνε το μάθημα Ηλεκτρονικό Μαρκετινγκ

Στην εργασία αυτή πρέπει να σχεδιάσετε και να παρουσιάστε μια καμπάνια ψηφιακού marketing. Όπως είπαμε και στο μάθημα τη καμπάνια αυτή μπορεί να αφορά : 

  • ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, ή ένα app
  • μια επιχειρήση,
  • ένα κατάστημα (φυσικό ή ηλεκτρονικό)
  • μια εκδήλωση - event (πχ. ενα πάρτυ, μια συναυλία, μια εκδήλωση σε ενα σχολείο κλπ...)
  • μια καμπάνια για crowdfunding, κλπ.

Η επιλογή είναι ελεύθερη. Μπορείτε να επιλέξετε μια πραγματική επιχείρηση την οποία γνωρίζετε ή έχετε καποια σχέση (οικογενιακή επιχείρηση, ή κάποια στην οποία εργάζεστε), ή ακόμη και κάποια νεα επιχείρηση/πρϊόν/υπηρεσία/κατάστημα την οποία θα θέλατε να δημιουργήσετε εσεις.  

Στην εργασία σας λοιπον θα πρέπει να περιλάβετε : 

  1. Σύντομη περιγραφή της επιχείρησης, και του προϊόντος/υπηρεσίας που θα προωθήσετε
  2. Τον πελάτη στόχο που θα προσεγγίσετε (κοινο στο οποίο θα απευθνθείτε)
  3. Τους στόχους που θέλετε να πετύχετε με την καμπάνια σας 
  4. Το μήνυμα που θα περάσετε (μπορείτε να έχετε και το δημιουργικό - μηνυμα, γραφιστικό κλπ...)
  5. Τα μέσα τα οποία θα χρησιμοποίησετε (επικέντρωθείτε στα ψηφιακά!)
  6. Μια σύντομη περιγραφή του χρονοδιαγράμματος - και του προϋπολογισμού που κρίνετε οτι θα χρειαστεί, και πως θα μετρήσετε αν ειναι επιτυχημένη (παίρνετε bonus βαθμολογησης) . 

Το μέγεθος της εργασίας πρέπει να είναι από 1.200 ως 1.500 λέξεις συνολικά (χώρια οι πίνακες και οι εικόνες αν βάλετε). 

 

Οι εργασίες θα πρέπει να παραδοθούν μέχρι τις 30/09/2024 και ώρα 17:00 μονο στην πλατφόρμα του eclass. Εργασίες που θα αποσταλλούν στο email δε θα γίνουν δεκτές.

Περισσότερες διευκρινίσεις στην ώρα συνεργασίας με τους φοιτητές ( Τετάρτη 1700-1800 στην zoom.us/my/uowm.mst4 )

 

 

Καλή επιτυχία

 

Tip 1. Επιλέξτε κατι που να σας αρέσει και να σας κινει το ενδιαφερον, κατι κοντα στην καθημερινότητα σας. πχ. Ένα μικρό ζαχαροπλαστείο/εστιατοριο που θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις του, ενα κομμωτήριο, ή ενα μικρο ξενοδοχείο, μια επιχειρηση που κάνει χειροποίητα σαπούνια ή κοσμήματα, μια οικογενειακή επιχείρηση (τη δικιά σας!), ένα πάρτυ που θέλετε να κανετε για να μαζεψετε χρηματα για καποιο σκοπό ή μια τετοια εκδήλωση κλπ... (Μην περιοριστείτε σε αυτά - είναι απλά παραδείγματα).  

Tip 2. Εστιάστε στο σημαντικό κομμάτι της εργασίας (από το 2-5). Το 1 είναι μια συντομη περιγραφή για να δείξετε γιατι πράγμα μιλάτε. Το 6 είναι σαφως πιο δύσκολο και τεχνικό - μην το φοβηθείτε θα έχετε bonus στον βαθμο αν το δείτε σοβαρα. 

Tip 3. Θυμηθείτε ...KYC (Know Your Customer)