e-Marketing

Ανακοινώσεις

Εργασία 3η (last one!)
- Πέμπτη, 18 Ιουνίου 2020 -

Dear all 

στην Ενότητα εργασίες έχει δημιουργηθεί και η τελική 3η εργασία σας. 

Στην εργασία αυτή πρέπει να σχεδιάσετε και να παρουσιάστε μια καμπάνια ψηφιακού marketing. Όπως είπαμε και στο μάθημα τη καμπάνια αυτή μπορεί να αφορά : 

  • ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, ή ένα app
  • μια επιχειρήση,
  • ένα κατάστημα (φυσικό ή ηλεκτρονικό)
  • μια εκδήλωση - event (πχ. ενα πάρτυ, μια συναυλία, μια εκδήλωση σε ενα σχολείο κλπ...)
  • μια καμπάνια για crowdfunding, κλπ.

Η επιλογή είναι ελεύθερη. Μπορείτε να επιλέξετε μια πραγματική επιχείρηση την οποία γνωρίζετε ή έχετε καποια σχέση (οικογενιακή επιχείρηση, ή κάποια στην οποία εργάζεστε), ή ακόμη και κάποια νεα επιχείρηση/πρϊόν/υπηρεσία/κατάστημα την οποία θα θέλατε να δημιουργήσετε εσεις.  

Στην εργασία σας λοιπον θα πρέπει να περιλάβετε : 

  1. Σύντομη περιγραφή της επιχείρησης, και του προϊόντος/υπηρεσίας που θα προωθήσετε
  2. Τον πελάτη στόχο που θα προσεγγίσετε (κοινο στο οποίο θα απευθνθείτε)
  3. Τους στόχους που θέλετε να πετύχετε με την καμπάνια σας 
  4. Το μήνυμα που θα περάσετε (μπορείτε να έχετε και το δημιουργικό - μηνυμα, γραφιστικό κλπ...)
  5. Τα μέσα τα οποία θα χρησιμοποίησετε (επικέντρωθείτε στα ψηφιακά!)
  6. Μια σύντομη περιγραφή του χρονοδιαγράμματος - και του προϋπολογισμού που κρίνετε οτι θα χρειαστεί, και πως θα μετρήσετε αν ειναι επιτυχημένη (παίρνετε bonus βαθμολογησης ;) ) . 

Το μέγεθος της εργασίας πρέπει να είναι από 1.500 ως 2.000 λέξεις συνολικά (χώρια οι πίνακες και οι εικόνες αν βάλετε). 

Θα την υποβάλλετε στην ενότητα εργασίες, με όνομα αρχείου που θα δείχνει σαφως το ονοματεπώνυμο και το ΑΕΜ σας δηλαδη : EPONYMO_ONOMA_DNxxxxxx.doc 

Ακόμη στην πρώτη σελίδα της εργασίας σας θα αναφέρονται ευκρινώς τα στοιχεία σας ωστε να μπορεί να βαθμολογηθεί.

Ημερομηνία παράδοσης εργασίας η 30/6/2020 12:00 μμ.

Η εκπόνηση και υποβολή της εργασίας είναι υποχρεωτική καθώς θα αποτελέσει ένα από τα κριτήρια για την τελική σας αξιολόγηση και βαθμολόγηση στο μάθημα. 

Ακόμη θα ήθελα να ενθαρρύνω όσους δεν εχουν ακομη υποβάλλει τις προηγούμενες 2 εργασίες να το κάνουν, παρα το ότι εχει περάσει η καταληκτική ημερομηνία. Μπορεί να μην πάρουν τον μέγιστο βαθμό από την εργασία (λόγω της εκπρόθεσμης υποβολής) αλλά αυτή θα βαθμολογηθεί και θα αξιολογηθεί για την επιτυχή εξέταση στο μάθημα. Κατανούμε τις οποιες δυσκολόες έχετε και στόχος μας ειναι να σας βοηθήσουμε όσο μπορούμε περισσότερο αυτήν την δύσκολη περίοδο.

 

Καλή επιτυχία

Tip 1. Επιλέξτε κατι που να σας αρέσει και να σας κινει το ενδιαφερον, κατι κοντα στην καθημερινότητα σας. πχ. Ένα μικρό ζαχαροπλαστείο/εστιατοριο που θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις του, ενα κομμωτήριο, ή ενα μικρο ξενοδοχείο, μια επιχειρηση που κάνει χειροποίητα σαπούνια ή κοσμήματα, μια οικογενειακή επιχείρηση (τη δικιά σας!), ένα πάρτυ που θέλετε να κανετε για να μαζεψετε χρηματα για καποιο σκοπό ή μια τετοια εκδήλωση κλπ... (Μην περιοριστείτε σε αυτά - είναι απλά παραδείγματα).  

Tip 2. Εστιάστε στο σημαντικό κομμάτι της εργασίας (από το 2-5). Το 1 είναι μια συντομη περιγραφή για να δείξετε γιατι πράγμα μιλάτε. Το 6 είναι σαφως πιο δύσκολο και τεχνικό - μην το φοβηθείτε θα έχετε bonus στον βαθμο αν το δείτε σοβαρα. 

Tip 3. Θυμηθείτε ...KYC (Know Your Customer)

Tip 4. Η διάλεξη του Παπαχατζή θα βοηθησει αρκετα. - Θα την έχετε σύντομα και αυτην στο eclass.